Egyedi ékszerek, ajándéktárgyak - nem csak zenészeknek!

Kovács-Műhely

Kovács-Műhely

Ilyen volt 2016

2017. január 11. - kovacsmuhely

Kissé megcsúszva, de végre eljutottam oda, hogy összegezzem a 2016-os évet és meséljek egy kicsit a 2017-es tervekről. 
Az első és legfontosabb lépése 2016-nak az volt, hogy kiváltottam a vállalkozói engedélyt, és a fióknak alkotás fázisából átléptem az egyéni vállalkozói létbe :) (Mindez papír szerint 07.23-án valósult meg). Utólag örömmel gondolok vissza a kérdőív írására, figyelésére hogy mennyien töltöttétek ki és mi a véleményetek, még mosolyogva gondolok vissza arra is, hogy az első két hétben kb semmit nem tudtam csinálni, mert annyi adminisztrációval járt a vállalkozás elindítása. (Utólag már azt is viccesnek gondolom, hogy szakadó esőben tipegtem el egy bélyegért, amivel zárás előtt 2 perccel estem vissza az illetékes osztályhoz :D azt hiszem aznap én voltam a kedvenc. A könyvelőről meg ne is beszéljünk, akit azalatt az idő alatt szerintem kikészítettem, ezúton is köszönet a türelméért és segítségéért :D). 
A másik lépés, amit fontosnak tartok, hogy augusztus 7-én átköltözött az oldal tartalma a wixre. Az elmúlt 5 hónapban 45 (talán ez a 45.) poszt született, ebből párat még a költözéskor hoztam magammal, de a nagyja már ide íródott, ezek között is legtöbb a tesztelés és a DIY (csináld magad) poszt. Ami a legnagyobb szívfájdalmam, hogy nem találtam ehhez kapcsolódó statisztikát, így nem tudom, hogy mik a kedvenceitek, ezért örülnék neki, ha esetleg kommentben leírnátok, hogy mit olvastok szívesen, minek örülnétek legjobban, milyen posztok legyenek még 2017-ben :). 
A statisztikák hiányában sajnos nem tudom megírni, hogy hányan látogattatok el, milyen rendszerességgel és honnan olvastok és hogy melyik a leglátogatottabb nap, pedig mind-mind érdekelne :)
Aminek nagyon örülök - bár másnak lehet, hogy ez nem nagy szám - 17 eladást tudhatok be 2016-ra! Szuperek vagytok, el se tudjátok hinni, hogy mennyire boldoggá tesz minden egyes rendelés, legyen szó egy kanálról, vagy egy nagyobb feladatról (decemberben kellett csinálnom 3 könyvjelzőt, 5 kulcstartót és egy villát. Kicsit meg voltam lőve először, de utólag nagyon örülök neki, és köszönöm a bizalmat a megrendelőnek :D ). Ennek a java része az adventi időszakban valamint kicsivel előtte futott be, viszont mindenki időben gondolkodott és hála Istennek nem volt probléma, még így se, hogy kicsit összeomlott a posta, és hogy a futárok se tudták tartani az egyébként megszokott 1 napos kiszállítást. Respect, hogy előre gondolkodtatok, és időben jeleztetek! :) 
(Ebből a tapasztalatom az volt, hogy jövőre is be kell fejezni a karácsonyi bevásárlásomat októberben, vagy november első felében :D És hogy az internetes vásárlás még mindig nagyon jó barátja az ember lányának :) Továbbra is éljen az előre gondolkodás :D).
A rendelések alapján a kedvenc kategóriában az evőeszközök vannak (év vége fele kifejezetten szerettétek a gyerek evőeszközöket), valamint a bögrék, csészék; ékszerek közül pedig az üveglencséseket szerettétek a legjobban. Az adventi, karácsonyi időszakban az angyalkás könyvjelző volt az abszolút kedvenc, a könyvjelző alapokból totál kifosztottatok (aminek nagyon örülök! :D) éppen várom az újabb adagot, és már tudom, hogy jövőre még felkészültebbnek kell lenni karácsony előtt. 
Decemberben a facebookon és itt a blogon is láthattátok az Adventi Ajándéközönt, amiben 15 napig 15% kedvezmény járt, mindig más termékre, miközben igyekeztelek Titeket ajándékötletekkel is ellátni. Ebből szeretnék hagyományt csinálni, és minden évben szeretnélek titeket valami hasonló adventi aprósággal meglepni :). 

És mi várható 2017-re?

Bár remek volt ez az elmúlt 5 hónap, nem biztos hogy örök életű lesz a wixes működés (sőt). Félreértés ne essék, remek weblap szerkesztő, fantasztikus lehetőségekkel, remek elemekkel, abszolút személyre szabható felülettel (szóval szerkesztés szempontjából tényleg egy álom!), de úgy érzem nem használom ki eléggé. Vagy nem szolgál ki eléggé, részlet kérdés. Túl nagy hangsúlyt kap a termékek rész, a blog pedig túl kicsit. A termékeimet a facebookon is meg tudom nektek mutatni (sőt, ott valószínű hamarabb találkoztok a termékekkel és velem, mint itt :) ), aki meglevő terméket szeretne rendelni, megtalál a meskán, aki egyedit szeretne, úgyis keres e-mailben vagy a facebookon. Viszont ettől nagyobb teret szeretnék a blognak, amit itt nem tudok megtenni (bizonyára észrevettétek, hogy nagyon lassan tölt be, ha egyáltalán betölt, és fagyogat is... ez nagyon bosszantó tud lenni és olvasóként én se biztos hogy megvárnám, míg gyök kettővel előkerül, amire kíváncsi vagyok). Szeretnék új témákat is bevezetni, valamint szeretném magam emlékeztetni, hogy milyen céllal is hoztam létre a blogot, és kicsit több zenei témával jönni, mert túlzottan elmentem kézműves irányba :) Ezzel sincs baj, lehet megtartom kézműves irányból ezt a lelkesedést, inspirációt, bejegyzés mennyiséget, csak felhozom mellé a zeneit. Az újdonságokról meg majd később ;) Szóval 2017 folyamán esélyes egy újabb költözés, amit igyekszem gyorsan, zökkenőmentesen szinte észrevétlenül elintézni :) 

Még 2016-ra visszakanyarodva egy pillanatra, hadd mutassam meg, hogy mit hozott a Jézuska (nem az egész listát, hanem ami a honlap és a vállalkozás szempontjából fontos lehet :) ):

20170110_083548.jpgAz egyik könyvet születésnapomra a másikat karácsonyra kaptam :) Egy korábbi bejegyzésben már említettem, hogy szívesen elolvasnám Marie Kondo könyvét, ezért külön öröm számomra, hogy végre a polcomon tudhatom ezt a kincset, és hogy hamarosan mesés állapotban lesz a lakásunk :D Annak idején éppen csak érintettem a témát, a későbbiekben viszont lehet elmesélem, hogy hogy tetszett és hogy mik a tapasztalataim. 

Nem tudom mennyire nyilvánvaló, vagy mennyire tettem erre utalást, de nagyon szeretem Gazdagmami, vagyis Vida Ági tippjeit, tanácsait, ötleteit. Követem a facebook oldalát, kapom a hírleveleit és ha éppen van egy hangyányi időm, akkor biztos hogy tanulok tőle valamit. Ettől függetlenül még kezdő vállalkozónak érzem magam (haha, 5 hónappal nem is vagyok valami öreg róka) így nagyon örülök ennek a szintén régóta nézegetett könyvnek, ami segít majd, hogy a következő sok-sok 5 hónapban se bukjak bele a dolgokba. Ahogy ismerem, rengeteg inspirációval és tudásanyaggal bővülök majd a könyv végére, amit alig várok hogy elkezdhessek! 

(A 2017-es januári fogadalmam az az, hogy hó végére elkészülök a szakdolgozatom vázlatával, egyelőre az ehhez kapcsolódó szakirodalmat kell bújnom, csak utána jöhet a "szórakozás" :) ).
20170111_081405.jpgNem éppen sztár fotó, de ezt az ajándékot az egyik legjobb barátnőmtől kaptam :) Valószínű hasonlóan értetlenül nézitek a képet, mint én néztem, mikor kicsomagoltam. Ez itt egy gravírozó! :) 
Ezentúl - amint kitapasztalom, hogy hogy kell vele dolgozni, és belejövök, mint kiskutya az ugatásba - gravírozott termékeket is tudok készíteni! :) Egyet már találtok a termékek között, de azt még hozzáértővel csináltattam. A további gravírozott termékek saját készítésűek lesznek! :D Az első próbálkozásokról, az esetleges ügyetlenkedesékről száz százalék, hogy lesz egy bejegyzés! :D
Köszönöm Kriszti a remek ajándékot! <3 
Az idei évben is érdemes lesz követni, mert biztos, hogy sok akcióval foglak várni titeket (nem mintha célozgatni akarnék, de hamarosan Valentin-nap ^.~ ), és idén már nyereményjátékokra is lehet számítani. A többesszám még nem tudom, hogy jogos-e, de egy már kezd körvonalazódni. Egyelőre annyit árulhatok el, hogy ebben a nyereményjátékban nem csak az én termékem lesz a nyeremény! Szóval mindenképp érdemes lesz időnként benézni a facebook oldalra, ott biztos, hogy mindenről tudtok tájékozódni. 

Köszönöm, hogy velem tartottatok 2016-ban, remélem a lelkesedésetek nem törik meg 2017-ben sem! :) Én nagyon nagy szeretettel várlak Titeket! Mindenkinek sikeres, boldog új évet kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacs-muhely.blog.hu/api/trackback/id/tr1812145621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása