Egyedi ékszerek, ajándéktárgyak - nem csak zenészeknek!

Kovács-Műhely

Kovács-Műhely

Rólam

2017. január 13. - kovacsmuhely

Üdvözöllek az oldalamon!

  A nevem Kovács Nóra, és a Debreceni Egyetem Zeneművészeti Karának fagott szakos hallgatója vagyok. Fontosnak tartom, hogy ki tudjak kapcsolni, amiben hatalmas szerepe van a blogolásnak, a kreativitásnak és alkotásnak, valamint imádom a lovakat, és már több, mint 10 éve lovagolok hobbi szinten.
  Az oldal a Kovács-Műhely nevet viseli, ami a nevem és a kreatív műhelyem összetételeként jött létre. Az oldal eredeti célja az volt, hogy gyurma ékszereimet megosszam veletek. Azóta nagyobb jártasságom van a süthető gyurmázás terén, valamint a készletemet is bővítettem, és több technikát is alkalmazok - szekrényeimben a süthető gyurma mellett megtalálható egy kisebb akril festék gyűjtemény, néhány textilfesték, és a decoupage technikához szükséges eszközök.
  2016-ban az új év új célokat és rengeteg tervet is hozott magával. Az első próbálkozások nem igazán úgy sültek el, mint ahogy azt én megálmodtam, és azon kezdtem elmélkedni, hogy mi lehet a baj, és mikor végignéztem a kész ékszereimen, rájöttem, hogy beálltam a "tucat gyurmások" közé. Ez sarkallt arra, hogy elgondolkodjak, akarom-e ezt így folytatni, változtatni akarok-e és ha igen, min? Így született meg az ötlet, hogy összekössem a kellemest a hasznossal és belekezdjek egy oldalba, ahol az ékszereimet, ajándéktárgyaimat kifejezetten zenészeknek, zenekedvelőknek készítsem el.
  Akkor miért nem ez szerepel az oldal neve alatt? Mert nem csak ennyiről van szó! A saját készítésű apróságaim mellett helyet kapnak majd a blogon kreatív ötletek, csináld magad (DIY) bejegyzések, apró tippek, amivel talán segítségedre lehetek, kulissza fotók a készülő ékszerekről, az anyagokról, amikkel dolgozom, és ide kerül majd minden, ami engem érdekel, vagy amiben érintettnek érzem magamat, magunkat.
  Nagyon remélem, hogy Nektek is akkora örömöt fog okozni az oldalam, mint amekkorát nekem okoz a szerkesztése, bővítése, szépítgetése, és remélem, hogy hamarosan megtaláljátok kedvenc bejegyzéseiteket és termékeiteket az oldalon! 

Kellemes böngészést kívánok, és visszavárlak!
Nóri

profilnak2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacs-muhely.blog.hu/api/trackback/id/tr3912122045
süti beállítások módosítása